Pandémia ochorenia COVID-19 sa stala dobrým zdrojom príjmov aj pre technologické spoločnosti. Väčšine veľkých technologických spoločností sa darilo a rástli im zisky. Mnoho firiem prešlo do online a najmä rôzne služby pre organizovanie online stretnutí rástli raketovým tempom. Lenže priživiť sa na pandémii túžili aj ďalšie spoločnosti.
Jednou z nich bol Razer, ktorý predstavil vlastný respirátor Zephyr. Nešlo iba o klasickú masku, ale respirátor dostal napríklad aj podsvietenie. Zephyr sa dokonca dal kúpiť aj na Slovensku a išlo o celkom podarený dizajnový kúsok.
Razer na svojom webe tvrdil, že maska spĺňa certifikáciu N95 ako chirurgická maska. Lenže ako sa neskôr ukázalo, tak žiadnu takúto certifikáciu maska nikdy nemala. Firma neskôr zmienku o certifikácii N95 odstránila z webu, ale ani to jej nepomohlo. Respirátor bez certifikácie nebol pre kupujúcich zaujímavý a navyše predstavoval aj bezpečnostné riziko. Nikto nevedel zaručiť, či skutočne dokáže ochrániť pred nákazou vírusom.
Razer nakoniec predaj stopol a zákazníkom po sťažnostiach vrátil peniaze. Zákazníci však na základe rozhodnutia Americkej obchodnej komisie (FTC) dostanú aj odškodnenie. Razer bude nepodarený respirátor Zephyr stáť ďalších 1,1 milióna dolárov. Milión dolárov musí firma vyplatiť priamo zákazníkom ako odškodnenie a 100-tisíc je pokuta za klamanie zákazníkov.