Apple tento týždeň v Cupertine predstavil dvojicu nových tabletov. Nový iPad Air a iPad Pro s procesorom Apple M4. Počas keynote ukázal Apple aj novú reklamu na vlajkový iPad Pro, ktorý bude zrejme vlajkovou loďou Apple pri zavádzaní umelej inteligencie.
Lenže nová reklama povedzme, je trocha iná ako bežné reklamy od Apple. Apple sa nej rozhodol ničiť a to sa mnohým nepáči. Lenže nová reklama vyvolala presne to, čo by reklama vyvolať mala.
Spustila vlnu reakcií a na YouTube dokonca Apple vypol reklamy. Kritiku schytal aj Tim Cook na sociálnej sieti X (pred tým Twitter). Mne osobne sa reklama páči, pretože je iná a Apple v nej ukazuje čo všetko dokáže iPad Pro nahradiť. Robí to síce formou deštrukcie, ale o to viac zapamätateľná reklama je. Apple sa však za kreatívnu reklamu už ospravedlnil.
„Kreativita je v našej DNA a je pre nás nesmierne dôležité navrhovať produkty, ktoré umožňujú kreatívcom po celom svete tvoriť. Naším cieľom je vždy oslavovať nespočetné spôsoby, ako sa používatelia prostredníctvom iPadu vyjadrujú a realizujú svoje nápady. Týmto videom sme sa netrafili a mrzí nás to,“
uviedol Tor Myhren, viceprezident Apple pre marketingovú komunikáciu.
Apple tak opäť dokázal, že marketing zvláda na jednotku. Ak by Apple vypustil takú „tú klasickú reklamu“ asi by na seba toľko pozornosti nestrhla. Teraz o novej reklame a nových iPadoch Pro píšu všetky spravodajské weby. Nový iPad Pro tak dostal takú reklamnú kampaň akú by si Apple pred jeho uvedením iba ťažko dokázal predstaviť.
Zanechajte komentár