TikTok chce viac konkurovať YouTube. Testuje až 60-minutové videa
Čínska sociálna sieť TikTok prechádza viacerými zmenami, ktoré naznačujú možné ďalšie smerovanie. Stane sa z TikToku nový YouTube?
Čínska sociálna sieť TikTok prešla viacerými zmenami a tie môžu súvisieť so snahou TikToku zaujať ďalších používateľov. Navyše je teraz sociálna sieť pod veľkým tlakom, pretože jej hrozí úplný zákaz v USA.
Navyše z posledného prieskumu v USA vyplýva, že väčšina Američanov sa obáva zo špehovania na TikToku. Zmena stratégie je tak na mieste. Navyše TikTok musí zaujať aj staršie publikom, keďže väčšina užívateľov tejto sociálnej siete patrí medzi mladšie ročníky.
TikTok teraz prichádza s novinkou, ktorá môže pritiahnuť ďalších používateľov. TikTok má stále platné jedno obmedzenie, ktoré nemusí byť pre všetkých používateľov príjemné. Na platformu nahráte maximálna 15-minutové video. Pre mnoho používateľov je to limitujúce a tak sa zatiaľ stále spoliehajú skôr na YouTube.
Lenže TikTok teraz začal postupne v aplikácii pre iPhony a tiež v aplikácii pre Android sprístupňovať až 30-minutové videa. Portál gsmarena.com potom dokonca zistil, že video môže mať až 60 minút. Dlhšie videá TikTok zatiaľ len testuje a nie sú prístupné pre všetkých užívateľov sociálnej siete.
TikTok chce aj touto novinkou zaujať používateľov konkurenčného YouTube. Je možné, že časom TikTok úplne zruší obmedzenie dĺžky videa. Zmena však nebude jednoduchá, keďže na začiatku sa na TikTok dalo nahrať iba krátke video v dĺžke 15 sekúnd.
Neskôr TikTok povolili 10-minutové video a teraz povoľuje maximálne 15-minutové video. Dlhšie videá môžu zajať najmä firmy a z TikToku sa môže stať aj platforma na prezentovanie podobne ako teraz mnohé firmy využívajú YouTube.