AppleHardwareSprávyTabletyVideáVýrobcoviaXiaomi

Čínske Xiaomi si tiež uťahuje z reklamy na iPad Pro

Apple má skvelo zvládnutý marketing a dokazuje to aj posledná reklama Apple na nový iPad Pro s procesorom M4, ktorá vyvolala množstvo kritiky.

Mnohí reklamu kritizujú, pretože v nej Apple zničí niekoľko hudobných nástrojov, hračky a grafické diela. Na záver sa po zošrotovaní objaví nový iPad Pro. Reklamu firma ukázala už počas keynote, keď Apple nový iPad Pro s procesorom M4 predstavil. Reklama vyvolala kritiku, ale mne osobne sa reklama páči a nevidím na nej nič zlé.

Do Apple si rypol konkurenčný Samsung, ktorý zverejnil vlastnú verziu reklamy. To rypnutie mu však moc nevyšlo a aj jeho reklama vyvolala kritiku ako málo kreatívna.

A nová reklama na iPad Pro s procesorom M4 nenechala chladným ani čínske Xiaomi, ktoré tiež zverejnilo vlastnú verziu reklamy na sociálnej sieti X. Láka ňou zrejme na uvedenie nových zariadení a k ničeniu v nej ani nepríde.

Aj z reakcií konkurencie je jasné, že reklama Apple na nový iPad Pro s procesorom M4 zabrala. Asi žiadna iná reklama v poslednej dobe nevyvolala toľko reakcií aj zo strany konkurencie. A reklame (a hlavne aj o nových iPadoch Pro s procesormi M4) sa píše na technologických weboch, portáloch o reklame a marketingu a reklamu si všimli aj veľké spravodajské weby. Toto sa Apple skutočne podarilo.

Milan Šedivý

Technológiám som sa začal venovať už takmer pred dvadsiatimi rokmi. Smartfóny, tablety, počítače sú mojím svetom. Po desiatich rokoch som sa v roku 2024 rozhodol oživiť portál TechArena.sk. Dôvody som mal dva – iné slovenské technologické weby sa stali technologickým bulvárom a takmer všade po vás chcú predplatné alebo vás otravuje záplava reklamy. V tom je však TechArena.sk iná. Reklamy je minimum a predplatné nemáme ani ho neplánujeme zaviesť.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Podobné články

Back to top button