Čínske Xiaomi si tiež uťahuje z reklamy na iPad Pro

Mnohí reklamu kritizujú, pretože v nej Apple zničí niekoľko hudobných nástrojov, hračky a grafické diela. Na záver sa po zošrotovaní objaví nový iPad Pro. Reklamu firma ukázala už počas keynote, keď Apple nový iPad Pro s procesorom M4 predstavil. Reklama vyvolala kritiku, ale mne osobne sa reklama páči a nevidím na nej nič zlé.

Do Apple si rypol konkurenčný Samsung, ktorý zverejnil vlastnú verziu reklamy. To rypnutie mu však moc nevyšlo a aj jeho reklama vyvolala kritiku ako málo kreatívna.

A nová reklama na iPad Pro s procesorom M4 nenechala chladným ani čínske Xiaomi, ktoré tiež zverejnilo vlastnú verziu reklamy na sociálnej sieti X. Láka ňou zrejme na uvedenie nových zariadení a k ničeniu v nej ani nepríde.

Aj z reakcií konkurencie je jasné, že reklama Apple na nový iPad Pro s procesorom M4 zabrala. Asi žiadna iná reklama v poslednej dobe nevyvolala toľko reakcií aj zo strany konkurencie. A reklame (a hlavne aj o nových iPadoch Pro s procesormi M4) sa píše na technologických weboch, portáloch o reklame a marketingu a reklamu si všimli aj veľké spravodajské weby. Toto sa Apple skutočne podarilo.

Milan Šedivý
Milan Šedivýhttps://www.techarena.sk/
Technológiám som sa začal venovať už takmer pred dvadsiatimi rokmi. Smartfóny, tablety, počítače sú mojím svetom. Po desiatich rokoch som sa v roku 2024 rozhodol oživiť portál TechArena.sk. Dôvody som mal dva – iné slovenské technologické weby sa stali technologickým bulvárom a takmer všade po vás chcú predplatné alebo vás otravuje záplava reklamy. V tom je však TechArena.sk iná. Reklamy je minimum a predplatné nemáme ani ho neplánujeme zaviesť.