Mnohí reklamu kritizujú, pretože v nej Apple zničí niekoľko hudobných nástrojov, hračky a grafické diela. Na záver sa po zošrotovaní objaví nový iPad Pro. Reklamu firma ukázala už počas keynote, keď Apple nový iPad Pro s procesorom M4 predstavil. Reklama vyvolala kritiku, ale mne osobne sa reklama páči a nevidím na nej nič zlé.
Do Apple si rypol konkurenčný Samsung, ktorý zverejnil vlastnú verziu reklamy. To rypnutie mu však moc nevyšlo a aj jeho reklama vyvolala kritiku ako málo kreatívna.
A nová reklama na iPad Pro s procesorom M4 nenechala chladným ani čínske Xiaomi, ktoré tiež zverejnilo vlastnú verziu reklamy na sociálnej sieti X. Láka ňou zrejme na uvedenie nových zariadení a k ničeniu v nej ani nepríde.
Aj z reakcií konkurencie je jasné, že reklama Apple na nový iPad Pro s procesorom M4 zabrala. Asi žiadna iná reklama v poslednej dobe nevyvolala toľko reakcií aj zo strany konkurencie. A reklame (a hlavne aj o nových iPadoch Pro s procesormi M4) sa píše na technologických weboch, portáloch o reklame a marketingu a reklamu si všimli aj veľké spravodajské weby. Toto sa Apple skutočne podarilo.