Google v poslednej dobe urobil niekoľko zmien pri distribúcii reklám na video platforme YouTube. Objavili sa reklamy, ktoré sa nedajú preskočiť a Google používateľom život znepríjemňoval aj iným spôsob.
To všetko často Google odôvodňoval lepším používateľským zážitkom. V skutočnosti išlo hlavne o zvýšenie tržieb reklamného obra. A teraz prichádza z ďalším používateľským vylepšením ako zmenu pri distribúcii reklám na YouTube zdôvodnil pre web androidpolice.com.
Google totiž v rámci YouTube prestal u niektorých reklám zobrazovať tlačidlo s odpočtom času na preskočenie reklamy. Google vo vyjadrení uvádza, že tlačidlo nikam nezmizlo. Len sa namiesto tlačidla zobrazuje na spodku videa žltý pás, ktorý odpočítava čas do preskočenia reklamy. Ten sa pritom nezmenil je vždy 5 sekúnd.
Google však počas tohto roka skúšal trpezlivosť aj iným spôsobom – ak ste mali v prehliadači zapnuté blokovanie reklamy, tak video preskočilo na koniec. Aby ste si video mohli prehrať, tak ste museli blokovanie reklamy vypnúť.
Google sa už dlhšiu dobu snaží užívateľov YouTube aj týmito otravnými spôsobmi prinútiť platiť mesačný paušál. Tým čo platiť nechcú neostane nič iné iba všadeprítomnú reklamu jednoducho akceptovať.
Zanechajte komentár