Spoločnosť Meizu, pôvodne známa výrobou smartfónov, sa po období zamerania na elektromobily vrátila na trh mobilných zariadení. Po akvizícii mobilnej divízei spoločnosťou Dreamsmart Group dosiahla Meizu významný míľnik tým, že v prvom roku svojho návratu expandovala na 30 medzinárodných trhov.
Podľa výkonného riaditeľa Dreamsmart Group a vedúceho zahraničných operácií, Gu Binbina, Meizu plánuje ďalšiu expanziu do juhovýchodnej Ázie, strednej a východnej Európy a Latinskej Ameriky. Spoločnosť využíva partnerstvo s automobilkou Geely, pričom v niektorých regiónoch sú vozidlá a smartfóny propagované spoločne. Pri vstupe na nové trhy Meizu najskôr ponúka svoje produkty online, pričom aktívne uzatvára dohody s kamennými predajcami.
V Číne Meizu tradične ponúka zariadenia v cenovom rozpätí od 100 do 700 USD. Na medzinárodných trhoch sa však spoločnosť zameriava na uvedenie strednej triedy zariadení s plánom postupného rozšírenia produktového portfólia. Na podujatí MWC 2025 bol predstavený model Meizu 22, ktorého uvedenie na trh je plánované na apríl.
Zanechajte komentár