V uplynulých dňoch sa internetom začali šíriť správy, že by sa aj platenej verzii Spotify mohli začať zobrazovať reklamy.
Tieto informácie vyvolali vlnu kritiky od verných predplatiteľov služby, ktorí si za prémiové členstvo platia najmä kvôli absencii reklám. Spotify však rázne reagovalo – žiadne reklamy do Spotify Premium neplánuje zaviesť.
Zdroje blízke vývoju situácie uvádzali, že spoločnosť testuje nový reklamný formát v rámci svojho najvyššieho predplatného. Tieto tvrdenia sa okamžite stretli s negatívnou odozvou a obavami, že Spotify začne speňažovať aj používateľov, ktorí si službu platia.
Spotify situáciu objasnilo
Hovorca Spotify pre portál Android Police uviedol, že spoločnosť nemá žiadne plány na zavádzanie reklám pre predplatiteľov služby Premium.
„Našou prioritou ostáva poskytovanie čo najlepšieho zážitku z počúvania hudby pre všetkých používateľov, vrátane tých, ktorí si platia za Premium,“ uviedla firma vo svojom vyhlásení.
Spotify zároveň potvrdilo, že reklamy budú aj naďalej súčasťou bezplatnej verzie služby a vybraných formátov ako podcasty a exkluzívny obsah sponzorovaný partnermi – čo je však súčasťou úplne inej stratégie ako klasický hudobný streaming bez prerušení reklamou.
Prémiový bez reklamy?
Spotify Premium tak aj naďalej ostáva synonymom pre neobmedzené prehrávanie hudby bez reklám, s možnosťou sťahovania a prehrávania offline, a s vyššou kvalitou zvuku. Očakávané novinky, ako napríklad tzv. „Supremium“ plán s HiFi zvukom a rozšírenou personalizáciou, sa tak nemajú niesť v znamení kompromisov ako zavedenie reklamy.
Záverom – predplatitelia môžu zostať pokojní. Spotify potvrdilo, že ich platený balík bude naďalej bez reklám, a špekulácie o opaku môžeme považovať za vyvrátené. Na druhú stranu si možno firma iba testovala reakcie používateľov ak by sa rozhodla zaviesť reklamy do prémiového predplatného.
Zdroj: Zdroj 1
Zanechajte komentár