ZSSK hlási výpadok predajného systému – lístky dočasne nekúpite cez e-shop ani cez predajne. Výpadok sa netýka len SMS lístkov.
Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) eviduje výpadok predajného systému, ktorý ovplyvňuje nákup cestovných lístkov cez mobilnú aplikáciu, e-shop aj fyzické predajné miesta. Spoločnosť na odstránení technického problému intenzívne pracuje.
Počas výpadku ZSSK neuplatňuje žiadne sankcie voči cestujúcim. Poplatky za servis je možné dodatočne reklamovať na ktoromkoľvek predajnom mieste alebo e-mailom na adrese: reklamacie@slovakrail.sk.
Cestujúcim v osobných vlakoch sa odporúča využiť možnosť zakúpenia lístka cez SMS. Ten funguje bez obmedzení.
Aktualizované 6.5.2025 21:09: Problém by mal byť odstránený a nákup lístkov v pokladniciach aj na webe a v mobilnej aplikácii by mal už normálne fungovať.
Zanechajte komentár