Od 14. mája 2025 si môžu zákazníci pridať do služby O2 Spolu aj program O2 Junior, ktorý je určený pre deti..
Rodičia tak nielenže budú mať prehľad o čerpaní dát svojich detí, ale po novom môžu spravovať aj ich využívanie z Dátovej rezervy. Okrem toho pridanie programu O2 Junior do ekosystému O2 Spolu môže členom skupiny navýšiť spoločnú skupinovú odmenu – napríklad ak sa skupina z troch programov rozšíri na štyri a viac programov, tak členovia skupiny spoločne získajú namiesto 5 eur až 10 eur mesačne.
Pridanie programu O2 Junior do služby O2 Spolu predstavuje pre zákazníkov ešte viac skupinových výhod, pretože viac programov v skupine znamená viac benefitov pre všetkých členov skupiny. Ak O2 Spolu skupinu tvoria minimálne 4 programy, tak skupina automaticky získa mesačnú odmenu 10 eur namiesto 5 eur, a dátovú rezervu až 30 GB namiesto 20 GB. Zároveň všetci členovia skupiny môžu po prílete do krajín v Zóny 2 využívať Roaming bez obáv – k dispozícii majú každý mesiac 1 GB dáts platnosťou podľa zúčtovacieho obdobia daného programu.

Program O2 Junior cieli najmä na rodičov s deťmi a mladšími tínedžermi, ktorí chcú mať pod kontrolou dátové správanie svojich detí a zároveň využívať výhody skupinovej služby O2 Spolu. Pridanie O2 Junior do služby O2 Spolu preto umožňuje rodičom lepšie spravovať čerpanie dát svojich detí – a to vďaka novej funkcionalite spravovania dát z Dátovej rezervy priamo v aplikácii. Súčasne spravovať čerpanie dát dokáže zakladateľ a správca aj programom Základný, Pohodový O2 Paušál či O2 Dátovka.
Ako funguje O2 Spolu
Skupinu O2 Spolu je možné vytvoriť úplne jednoducho spojením už dvoch programov v O2 aplikácii. Pridaním ďalších programov postupuje vytvorená skupina na vyššie úrovne s ešte lepšími benefitmi. Aktuálne možno spojiť programy O2 Paušál, O2 Dátovka, O2 Internet a O2 Junior. Členovia O2 Spolu si môžu užívať všetky benefity bez akýchkoľvek záväzkov a spájať programy rôznych ľudí.
Skupina s dvomi programami začína na Úrovni 1, skupina s tromi programami prejde na Úroveň 2 a skupina so štyrmi a viac programami získava Úroveň 3. Každá skupina má aj rolu správcu, ktorého určí zakladateľ a spolu majú skupinu pod lepšou kontrolou.
Mesačná odmena
Atraktívnym benefitom nového O2 Spolu je mesačná odmena do výšky až 10 eur, ktorú v plnej výške získavajú všetci členovia skupiny s minimálne štyrmi programami. Ak skupinu tvoria tri programy, všetci členovia skupiny získavajú spoločnú odmenu vo výške 5 eur mesačne. Podmienkou však je, že nesmiete mať na ktoromkoľvek čísle v rámci skupiny O2 Spolu aktívnu percentuálnu zľavu z paušálu.
Dátová rezerva
Ďalšou výhodou je štedrá dátová rezerva od 10 GB do 30 GB podľa počtu programov v skupine. Zákazníci po vyčerpaní svojich dát z programu automaticky čerpajú každý mesiac ďalšie dáta zo spoločnej dátovej rezervy.
Roaming bez obáv
Všetci členovia skupiny získajú automaticky a bezplatne balík Roaming bez obáv, vďaka ktorému môžu dátovať prvých 24 hodín bez starostí aj po pricestovaní do krajiny mimo EÚ v Zóne 2.
K dispozícii majú každý mesiac 1 GB dáts platnosťou podľa zúčtovacieho obdobia daného programu. Po pricestovaní do krajiny mimo EÚ si tak môžu nájsť hotel, zavolať cez videohovor svojej rodine či blízkym, alebo zavolať taxík bez stresu a obáv z drahších dátových prenosov.
O2 tento týždeň vynovil aj roamingovú ponuku a pridal aj vyššie dátové balíky pre využívanie v roamingu. Navyše množstvo krajín presunul z drahších zón do zóny 2.
O2 Spolu ako jednoduchý ekosystém
Zákazníci si pri vytváraní skupiny O2 Spolu nemusia prepisovať svoje paušály pod jednu osobu, čo znamená maximálne pohodlie a flexibilitu. Operátor navyše sprístupňuje jednoduchý spôsob, ako si v rámci skupiny pohodlne vyrovnávať faktúry.
V okamihu vystavenia faktúry iného člena O2 Spolu sa príslušná suma automaticky zobrazí v O2 aplikácii, pričom zákazník ju môže rýchlo uhradiť – či už ide o faktúru starých rodičov, detí alebo iných členov skupiny.
Pre zachovanie súkromia aplikácia nezobrazuje podrobné detaily faktúr, ako napríklad výpis hovorov. Operátor navyše plánuje rozšírenie funkcií o správu služieb ostatných členov skupiny, opäť prostredníctvom O2 aplikácie.
Týmto spôsobom O2 výrazne zjednodušuje správu telekomunikačných potrieb rodiny bez toho, aby zákazníkov nepriamo nútil k nepohodlnému a často nelogickým prepisovaním paušálov na iných členov rodiny.
Zanechajte komentár